Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nicole Plas - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nicole Plas - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 Februari 2005 | Singapore, Singapore

De laatste mail van deze reis vanuit een heel koud Nederland!

De 1,5 dag Nieuw Zeeland waren gelukkig voorzien van mooi weer. Daar de haven (eindelijk) bekeken en bewandeld, toch ook nog het museum opgezocht om maar niets te hebben gemist.

De ochtend van vertrek was het weer wat minder, misschien was NZ rouwende om mijn vertrek?!?! Na een vlucht van 7 uur geland in het benauwde Singapore. Een druk eiland met eigenlijk alleen maar shoppingmalls. Veel meer valt er eigenlijk niet te doen in mijn ogen maar ik had het Carlton geboekt voor de laatste 3 nachten van de reis.

Een geweldig hotel met een super kamer. Helaas dacht men wederom dat ik in het verkeerde hotel was beland en waren ze niet echt behulpzaam met het dragen van mijn rugzakken wat de pret niet mocht drukken.

De eerste ochtend vroeg op weg naar Chinatown. Echter te vroeg bleek want daar begint het pas rond het middag uur. Maar het chinese nieuwe jaar was begonnen en dat bracht extra pracht en praal mee! Veel souvenirs aangeschaft en rondgelopen. 's middags heerlijk aan het zwembad gelegen want het is er behoorlijk klam en warm.

's avonds bleek er ook iemand die ik ontmoet had in Fiji in Singapore te zijn dus die opgebeld en samen wat wezen drinken in het wel bekende Raffles hotel. Een geweldig mooi hotel (welk 5 sterren is dat hier niet) met een hele gezellige bar. Daar weer de deur gesloten (werden wederom verzocht de bar te verlaten als laatste). De volgende dag zijn we met zijn tweetjes 12!!! uur wezen winkelen. Winkel in winkel uit.... Little India bezocht en ook Chinatown weer opgezocht. Kortom een gezellig dag.

De volgende dag weer alleen op pad omdat Karen al richting Engeland was vertrokken. Deze avond zou ik vertrekken dus moest ik om 12 uur uitchecken. Daarna heerlijk aan het zwembad gelegen tot het tijd was om te douchen, om te kleden (in warme!!! kleding) en richting vliegveld te gaan.

Eenmaal opgestegen dringt het nog niet tot je door dat je nu op weg naar huis bent. Ik heb tenslotte zoveel gevlogen naar andere bestemmingen dat dit hetzelfde voelde. Maar helaas nu zou er echt een einde aan komen. Na 14 uur geland op Heathrow. Daar 2 uur gehangen (alle winkels waren nl. nog dicht) en daarna op weg naar Schiphol. Nog voordat ik uit het vliegtuig was ging mijn mobiele telefoon om me welkom thuis te heten! Echt super om zo aan te komen in NL. Eenmaal door de douane bleek het "ontvangst"commite klaar te staan. Echt geweldig!! Mijn ouders, zus, zwager en kids en vriendinnen waren er (meiden bedankt!!!). Voelde direct weer als vanouds maar bracht ook met zich mee dat het net is als of ik niet weggeweest ben! Voelt overigens nog steeds zo maar de foto's zijn mijn bewijs.

Tot zover deze reis. Wie weet wat de toekomst gaat brengen! In ieder geval zullen ook dan de "avonturen" weer op deze site verschijnen.

Voor nu... iedereen onwijs bedankt voor jullie steun vanuit Nederland. Ik voel me weer zeer gewenst hier en weet dat jullie me niet vergeten zijn. Nogmaals..... BEDANKT!!!

  • 11 December 2005 - 16:11

    Peet:

    He Nicole
    Ik denk kijk effe op je site. Maar nog geen nieuwe berichten. Ik wacht rustig af. Ben wel erg benieuwd naar je nieuwe reisverhalen.
    Ik wens je een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar.
    En natuurlijk eengeweldige reis door Cuba!!
    Groetjes Peet

  • 11 December 2005 - 19:21

    COLE:

    hA DIE NIEKJE!! hOE IS HET DAAR?? aLLES EEN BEETJE OK? hOOP SNEL IETS VAN JE TE HOREN, GENIET VAN JE REIS EN DOE NIETS WAT IK OOK NIET ZOU DOEN............. DIKKE KUS IK!!

  • 11 December 2005 - 19:25

    HANS:

    Super Nicole,
    Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je bighead niet zoveel zult missen. Wij missen jou in elk geval wel maar zullen tijdens de kerst een extra Jusd'oretto op jou drinken. Tot gauw weer.
    Heel veel liefs
    Hans XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

De wereld is geweldig!! En daarom reis ik graag en ontdek ik van alles.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 578
Totaal aantal bezoekers 212536

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 30 Augustus 2011

West Afrika

07 April 2008 - 13 November 2010

allerlei mooie reizen!

07 Juni 2007 - 04 April 2008

Zuid Amerika

31 Januari 2005 - 06 Juni 2007

reisjes tussendoor

02 Januari 2004 - 31 Januari 2005

Oost Afrika, Azië, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji

01 Oktober 2011 - 30 November -0001

Op weg naar een nieuw thuis...

Landen bezocht: