Hoogseizoen in Calpe - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Nicole Plas - WaarBenJij.nu Hoogseizoen in Calpe - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Nicole Plas - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen in Calpe

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Juli 2012 | Spanje, Calpe

En zo vliegt de tijd onwijs snel voorbij! Alweer in het hoogseizoen beland voordat je het weet… De villa is redelijk volgeboekt dus het is een komen en gaan van verschillende nationaliteiten. Van Nederlanders naar IJslanders en Noren… wel heel bijzonder om voor het eerst in mijn leven mensen welkom te heten vanuit alle uithoeken. Vooral families met kinderen komen in de villa genieten van hun vakantie (en zo te horen aan hun reacties bevalt het prima). Het leuke is altijd dat iedereen in eerste instantie dezelfde reactie heeft: “wat zijn het grote, ruime appartementen en wat is het zwembad enorm groot!” Tja het is moeilijk over te brengen op foto’s maar altijd leuk deze reacties.

Zelf vermaak ik me met poetsen, wassen en strijken. Niet altijd even fijn in deze hitte maar ach als de villa verhuurd is dan heb ik eigenlijk weinig tot niets te doen… kan ik genieten van de zon :) Heel wat anders dan in Nederland denk ik zo. Wat doe ik dan zoal… nou eigenlijk niet zo heel veel… genieten van de zon, de rust en zo af en toe eens een leuk dorp bezoeken (al is het daar nu wat te warm voor) en koffie leuten met “nieuwe” vrienden hier in Calpe en omgeving.

Echt veel maak ik hier dan ook eigenlijk niet echt mee. Heel wat anders dan tijdens mijn reizen. Maar ik word gelukkig wel goed bezocht door vrienden uit Nederland wat altijd heeeeel gezellig is! We bezoeken dan altijd van alles en genieten van het weerzien en het bijkletsen. Zo zijn Sharon en Ursula geweest en hebben we allerlei leuke dorpjes bezocht. Wendy neemt helaas vaak slechter weer mee. Oke het is dan wel droog maar de bewolking is dan helaas wel vaak aanwezig… volgende keer toch maar thuis laten Wen! Momenteel is mijn zus er met het gezin wat ook super gezellig is! Ze genieten volop van het zwembad en het strand. Aankomende tijd toch misschien nog wat rondrijden maar dan wel later op de dag want er moet natuurlijk wel een kleurtje opgedaan worden door de meiden….

Maar ook nog een bezoek van Neeltje en Jenny staan binnenkort op de planning. Altijd gezellig. Dat is het voordeel van dicht bij een vliegveld zitten waar prijsvechters op vliegen. Alicante is tenslotte maar een klein uurtje rijden.

Hopelijk wordt de rest van het hoogseizoen nog met de last minute deals gevuld, we wachten het maar af...

Jullie zijn weer even bij. Denk niet dat ik snel terugkom naar NL want helaas… dat zal voorlopig zeker nog niet het geval zijn. Het bevalt nog te goed hier in de zon :)

  • 12 Juli 2012 - 06:48

    Marie-José Brans:

    Hallo Nicole,
    Wat een leuk verslag en ik merk dat je je niet verveelt, wat ik me bij jou ook niet voor kan stellen.
    Gezellig dat je zusje met gezin er nu is.
    Geniet er lekker van.
    Wij komen in oktober en zullen eens zien wat er allemaal te beleven valt.
    We hebben er echt heel veel zin in.
    Lievegroet van Marie-José en natuurlijk ook van Gerard vanuit een erg regenachtig Den Bosch.

  • 12 Juli 2012 - 07:28

    Paulien Vander Geest:

    Hey Nicole,
    fijn dat het al zo goed loopt! Laten mensen ook positieve reacties voor je website / Tripadvisor achter? Als het eerste jaar al goed loopt, dan doe je het hartstikke goed!
    XXX
    Paulien

  • 12 Juli 2012 - 07:57

    Peet:

    He Nicole. Wat leuk om te horen dat alles goed gaat. Altijd fijn om leuke reacties te krijgen van de gasten. Zal inderdaad wel gek zijn om nu eens aan de andere kant te staan en mensen te verwelkomen. Heerlijk dat weer zeg.
    Ook fijn dat er al wat familie en vrienden zijn geweest. Is ook wel weer heerlijk om ff bij te kletsen lijkt me.
    Hier gaat alles prima. Tijl wordt morgen alweer 1 jaar! Wat is het snel gegaan zeg. Het is echt een heerlijk ondeugend mannetje.
    Na meid. Geniet van alles daar.
    Liefs Peet en een knuffel van Tijl

  • 12 Juli 2012 - 08:59

    Nicole:

    Hoi Niek,

    Fijn om te horen dat de gasten zo positief zijn, een goed begin toch!

    Tja die zon, ik snap echt steeds beter waarom je elke dag met de zon wakker wilt worden hoor, het is hier absoluut geen vakantie weer! Waarschijnlijk in september als de kids weer op school zitten....

    Succes deze zomer en tot snel!

    Doei

    Nicole

  • 12 Juli 2012 - 10:40

    Sharon:

    Ha Nicole!
    Super dat het zo'n lekker weer is bij je. En wat leuk om te lezen dat Urs en ik ook in het reisverslag voorkomen! En ook op de foto's!

    Succes met de last-minute boekingen!

    Liefs mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calpe

Nicole

De wereld is geweldig!! En daarom reis ik graag en ontdek ik van alles.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 212550

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 30 Augustus 2011

West Afrika

07 April 2008 - 13 November 2010

allerlei mooie reizen!

07 Juni 2007 - 04 April 2008

Zuid Amerika

31 Januari 2005 - 06 Juni 2007

reisjes tussendoor

02 Januari 2004 - 31 Januari 2005

Oost Afrika, Azië, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji

01 Oktober 2011 - 30 November -0001

Op weg naar een nieuw thuis...

Landen bezocht: